Iskoristite automatizovana rešenja za B2B eCommerce prodaju
Konsolidujte svoje maloprodajne i veleprodajne kanale
Imate li online prodavnicu koja se obraća firmama kao kupcima? Na MerchantPro platformi pronaći ćete sve alate koji su vam potrebni za odlične performanse u B2B eCommerce-u i naravno B2C.
Nudimo vam niz funkcija posvećenih veleprodaji, koje mogu podržati vašu prodajnu strategiju pred ciljnom publikom: diferencirane cene u zavisnosti od grupa kupaca, popusti na količinu, ponavljajuće pretplate na određene proizvode i plus mnoge druge.
Sa ovim automatizovanim rešenjima značajno pojednostavljujete sve svoje operacije B2C eCommerce, ali i operacije svojih partnera.
Grupe kupaca sa različitim cenama
U B2B saradnji važno je stvoriti trajne odnose sa svakim od partnera. Tako, na osnovu istorije kupovine, možete prilagoditi različite ponude kako biste bolje zadovoljili njihove potrebe.
U vašoj MerchantPro prodavnici možete kreirati sniženja cena dostupna samo za određene grupe kupaca, što samo članovima prijavljenim u toj grupi omogućava da kupuju proizvode po toj povlašćenoj ceni. Za bolju segmentaciju, možete definisati grupe klijenata prema bilo kojim kriterijumima koji mogu pozitivno uticati na vašu prodaju, kao što su vrste kupljenih proizvoda, učestalost porudžbina ili njihov obim.
Imate koristi od fleksibilnosti u upravljanju i prezentaciji ponuda, a zadovoljstvo partnera raste sa svakom porudžbinom koja se napravi u vašoj prodavnici.
Prilagođeni popusti i količinski popusti
Uobičajena praksa u B2B odnosima je davanje količinskih popusta za različite kupovine. To možete učiniti u svojoj prodavnici postavljanjem pravila za masovni popust, prema kojem firma kupac dobija sniženje cena koje zavisi od broja komada kupljenih od proizvoda.
Imate više mogućnosti za definisanje, ili ograničenje proizvoda na koje će se primenjivati ova pravila popusta, uključujući dostupnost zaliha, tako da ponuda odgovara potrebama vaših kupaca, ali i poštuje vašu prodajnu strategiju.
Ponudite mogućnost kreiranja periodičnih porudžbina i pretplata
Postoje mnoge situacije u kojima B2B kupci mogu imati stalnu potrebu za određenim proizvodima, poput kancelarijskog materijala. Ako ciljate i takve grupe kupaca, možete im učiniti dostupnim opciju Periodične porudžbine i pretplate u vašoj MerchantPro prodavnici, koja vam omogućava automatsko slanje porudžbina, bez drugih intervencija, u unapred definisanim vremenskim intervalima.
Steći ćete predvidljivost u smislu dobijenih porudžbina, a vaši partneri imaju koristi od lakšeg iskustva prilikom kupovine.
Registracija za pravna lica
Kad je vaš online biznis usmeren na B2B prodaju, prodavnica mora opravdati očekivanja. Osim mogućnosti konfigurisanja ponuda namenjenih poslovnim korisnicima, MerchantPro platforma nudi vam i mogućnost da dozvolite pristup prodavnici samo pravnim licima i da prilagodite svoju stranicu za registraciju, ili poručivanje koristeći polja specifična za ovu vrstu kupaca.
eCommerce B2B transakcije mogu biti složene, ali alati dostupni na MerchantPro platformi mogu vam pomoći da značajno olakšate sve procese.