Kako koristiti aplikaciju Poeni za lojalnost?
Aplikacija Poeni za lojalnost je alatka koja vam omogućava da klijentima date razne bonuse u vrednosti kredita prilikom kupovine, ili obavljanja određenih radnji u vašoj MerchantPro online prodavnici. Bodovi se mogu dodeljivati prema kriterijumima koje definišete, a kupci mogu da ih koriste za popuste, ili za punu isplatu porudžbina u prodavnici.
Saznajte više o tome kako funkcioniše aplikacija Poeni za lojalnost:
- Instalacija i podešavanje
- Postavljanje pravila Cashback bonusa
- Vizuelizacija i korišćenje bodova lojalnosti od strane kupca
Instalacija i podešavanje
Da biste instalirali i podesili aplikaciju Poeni za lojalnost, morate izvršiti sledeće korake:
- Pristupite stranici sa Aplikacijama ;
- Idite na aplikaciju Poeni za lojalnost ;
- Kliknite na dugme Instalirajte aplikaciju;
- Idite u odeljak Pravila dodeljivanja bodova da biste podesili situacije u kojima želite da dodelite bodove lojalnosti kupcima, kao i njihov iznos:
- Prilikom prve porudžbine sa kreiranjem naloga (kupac će moći da koristi bodove nakon što je porudžbina označena kao isporučena);
- Prilikom postavljanja komentara za proizvod, ili prilikom postavljanja komentara nakon verifikovane kupovine (neophodno je instalirati aplikaciju Komentari; bodove kupac može koristiti nakon objavljivanja komentara, u zavisnosti od podešavanja koje ste definisali);
- Kao rezultat primene pravila Cashback Bonusa; procenat ili fiksna vrednost ukupne porudžbine vraća se u novčanik kupca u obliku kredita vrednosti (kupac će moći da koristi bodove nakon što je porudžbina označena kao isporučena).
- Idite u odeljak Podešavanja poena i podesite postavke za to kako se bodovi mogu koristiti u prodavnici.
- Odaberite dužinu trajanja bodova, tako što ćete izabrati jednu od sledećih opcija:
- Neograničeno - bodovi neće isteći i mogu se koristiti u bilo kom trenutku, bez roka;
- Bodovi vrede ograničeno vreme - kupac može da koristi bodove samo tokom vremenskog perioda koji je unesen u polje Period važenja (maksimalno trajanje koje možete da unesete je 12 meseci);
- Odaberite da li želite da omogućite opciju Obavesti klijenta e-poštom pre isteka, koja vam omogućava da automatski obavestite kupca putem email poruke o isteku bodova;
- Ako želite da se samo određeni procenat vrednosti porudžbine plati iz Novčanika, unesite vrednost procenta u polje "Maksimalni procenat porudžbine koji se može platiti iz Novčanika"; uneti procenat će biti primenjen na ukupnu vrednost bodova celog naloga i odrediće maksimalan iznos koji se može platiti iz Novčanika;
- Idite na Pošaljite email poruku sa obaveštenjem klijentu i aktivirajte opciju ako želite da automatski obavestite klijente prilikom dodeljivanja poena lojalnosti u Novčaniku;
- Kliknite na dugme Sačuvajte nakon što proverite sva podešavanja.
Postavljanje pravila Cashback bonusa
Mogućnost implementacije Cashback bonusa važi samo u slučaju Pravila popusta za Korpu. Ekvivalentna vrednost popusta će automatski biti pripisana u novčanik kupca nakon kreiranja porudžbine, u obliku kredita na čekanju; bodovi postaju dostupni za korišćenje tek nakon što je porudžbina označena kao isporučena. U slučaju otkazivanja porudžbine, krediti na čekanju će postati nedostupni na nalogu klijenta.
Da biste definisali pravilo Cashback bonusa, sledite ove korake:
- Pristupite stranici Pravila za popuste iz menija Promocije;
- Kliknite na dugme Dodajte pravilo za popust;
- Izaberite opciju Pravila za korpu;
- Idite na odeljak Opšta podešavanja;
- Popunite polje Interna referenca sa nazivom promocije, za njenu internu identifikaciju u kontrolnom panelu; ime nije prikazano u prodavnici;
- Idite na Tip promocije i izaberite opciju Bonus za Cashback;
- Nastavite do odeljka Podešavanja sadržaja;
- Idite na Tip popusta i izaberite da li će vaš popust biti procenat, ili fiksna vrednost.
- Idite na polje Vrednost i popunite potrebne informacije, u zavisnosti od podešavanja u koraku Tip popusta:
- Unesite procentualnu vrednost popusta, ako će popust biti procenat;
- Unesite fiksnu vrednost popusta, ako ste prethodno izabrali ovu opciju.
- Ako ste izabrali fiksnu vrednost, idite na Kako da primenite fiksni popust i definišite kako će se primeniti:
- Samo jednom, na ukupni iznos korpe;
- Za svaki proizvod u korpi.
NOTE
Vrednost koja odgovara popustu se prenosi u novčanik kupca u vidu kredita na čekanju, koji se mogu iskoristiti samo nakon što je porudžbina označena kao isporučena.
- Idite na Podešavanja filtriranja / primenljivosti i izaberite uslove za primenu pravila popusta prema kategorijama, proizvođačima, proizvodima i drugim kriterijumima, kao i redosledu primene pravila;
- Nastavite da postavljate druga podešavanja koja su zajednička za sva pravila popusta;
- Kliknite na dugme Sačuvajte nakon što proverite sva podešavanja.
Vizuelizacija i korišćenje bodova lojalnosti od strane kupca
Kupac se obaveštava o prikupljanju poena lojalnosti na sledeće načine:
- Preko Upsell poruka koje se prikazuju u prodavnici, u vezi sa napretkom korisnika u odnosu na dostizanje postavljenih ciljeva kroz aplikaciju;
- Na pomoćnom prikazu Pregled korpe, nakon dodavanja proizvoda u korpu (ako je ova opcija omogućena);
- Na stranici za kompletiranje porudžbine (checkout), ispod ukupne uplate;
- Na stranici proizvoda, ispod dugmeta Objavite komentar, ako ste omogućili bodove lojalnosti za postavljanje komentara.
U svim gore navedenim situacijama potrebno je registrovati kupca u prodavnici radi prikupljanja poena lojalnosti. Vrednosti kredita postaju aktivni za korišćenje u prodavnici nakon označavanja porudžbine kao isporučene, odnosno nakon validacije i objavljivanja komentara u skladu sa podešavanjima koja ste definisali.
Kupci mogu da provere status zarađenih poena u odeljku prodavnice Moj nalog > Novčanik.
Poeni novčanika se mogu koristiti za buduće kupovine tako što ćete izabrati opciju Plati iz novčanika, dostupnu na listi za plaćanje na stranici za kompletiranje porudžbine. Saznajte više o tome kako funkcioniše aplikacija Novčanik.