Popust kuponi – odlična strategija za povećanje prodaje i remarketing
Procenjuje se da će 60% mogućih klijenata kupiti novi proizvod ukoliko dobiju popust kupon , a 46% je reklo da bi zbog popust kupona promenilo mišljenje i završilo započetu kupovinu.
Korišćenje popust kupona može dovesti nove klijente, ali i nagraditi stare za lojalnost kako bi nastavili da kupuju u Vašoj internet prodavnici. Popust kuponima se takođe može podstaći prodaja starijih proizvoda i viška inventara kako bi se napravilo prostora za nove proizvode koji Vam donose veće profite. MerchatnPro je za Vas spremio još neke prednosti popust kupona kako biste iz njihovog korišćenja izvukli maksimum.
Proširite mailing listu potencijalnih kupaca
Korišćenjem popust kupona možete razviti dugoročnu marketinšku strategiju proširenjem liste e-mail pretplatnika. Na Vašoj internet prodavnici ili putem društvenih mreža potencijalnim klijentima ponudite popust kupon u zamenu za e-mail adresu, broj telefona ili neku drugu informaciju koja Vam je od značaja i to kasnije iskoristiti za slanje ponude novih proizvoda, poziv na događaj ili neku drugu marketinšku kapanju.
Publika na društvenim mrežama voli posvećenost
Još jedan dobar način za distribuciju popust kupona su društvene mreže. Putem Vaše Facebook, Instagram stranice , Pinteresta ili bilo koje mreže koju koristite, možete nagraditi Vaše pratioce popust kuponima i tako ih dodatno motivisati da prate sadržaj koji objavljujete. Popust kupone možete i vremenski ograničiti i time izazvati osećaj hitnosti kako bi motivisali stare i/ili nove klijente da ostvare kupovinu u Vašoj internet prodavnici korišćenjem dodatnog popusta koji su ostvarili.
Česta komunikacija sa Vašim klijentima, nudeći im popust kupone, može izgraditi bolje odnose. Procenjuje se da je 55% potrošača reklo da internet prodavnice koje nude popust kupone stvaraju bolji utisak o preduzeću i njegovim proizvodima ili uslugama.
Pažljivo isplanirajte strategiju i način korišćenja popust kupona
Pre početka korišćenja popust kupona važno je da odredite strategiju i cilj koji želite da postignete. Evo nekih primera koje je MerchantPro spremio za Vas:
- Iskoristite popust kupon da privučete klijente u Vašu internet prodavnicu, koji posle mogu da kupe i proizvode koji nisu na sniženju – česta strategija prodavnica je da novi registrovani kupci ostvaruju popust od 15%.
- Kupon može dovesti nove korisnike i pomoći da se podstakne dugoročna komunikacija putem maila ili društvenih mreža. Štednja novca je odlična motivacija za kupovinu, pa će podstaći korisnike da dele popust kupone sa svojim prijateljima i porodicom.
- Popust kuponi mogu podstaći stare kupce da Vam se vrate, to je jedan od najefikasnijih načina remarketinga. Na primer starog kupca koji nije bio 60 ili više dana u Vašoj internet prodavnici možete nagraditi popust kuponom i time mu dati do znanja da ga niste zaboravili.