Povećajte prodaju pomoću Live Chat aplikacije do 25%
Poznato je da dobro optimizovan i pravilno iskorišćen Live Chat povećava zadovoljstvo kupaca, a da li ste znali da Live Chat aplikacija može povećati i prodaju?
Mnoga studija su pokazala da jedna poruka poslata putem Live Chat-a povećava verovanoću prodaje na Vašoj internet prodavnici za 50%, a dobra implementacija i pravilno korišćenje Live Chat aplikacije može podići ukupnu prodaju u Vašoj internet prodavnici za čak 25%.
Kako biste bili sigurni da će Vam Live Chat povećati prodaju, MerchantPro tim je za Vas pripremio pet korisnih saveta za pravilnu implementaciju i korišćenje Live Chat-a.
- Integracija Live Chat aplikacije sa Google Analitikom
- Izvucite maksimum iz Vaših marketing kampanja uz pomoć Live Chat-a
- Botovi ili agenti prodaje – ušteda ili bolji rezultati
- Stranice na kojima je posetiocima često potrebna pomoć
- Retarget kampanje pomoću Live Chat aplikacije
- Zaključak
Integracija Live Chat aplikacije sa Google Analitikom
Integracija Live Chat aplikacije sa Google Analitikom, ili bilo kojim drugim sajtom za analitiku, Vam može dati dosta vrednih podataka o stvarima koje možete poboljšati u budućnosti.
Neke od njih su:
- Procenat započetih ćaskanja koja su se pretvorila u kupovinu.
- Procenat ćaskanja koje ste započeli, a da korisnik nije odgovorio. Kao i procenat onih koji jesu.
- Procenat ćaskanja koje je započeo korisnik i na kraju završio kupovinom.
Analizom ovih podataka možete jasno zaključiti da li je ste u ćaskanju previše nametljivi ili možda previše pasivni.
Izvucite maksimum iz Vaših marketing kampanja uz pomoć Live Chat-a
Kada saznate koji tipovi ćaskanja imaju najveći procenat prodaje, Vaše internet kampanje možete prilagoditi njima i iz njih izvući maksimum. Ovde su još neka česta pitanja na koje Vam analitika može odgovoriti:
- Koja kampanja je zaslužna za najviše započetih ćaskanja (Facebook i Instagram oglasi, Google oglasi, SEO ili neki drugi vid marketinga)
- Na kojim stranicama Vaše internet prodavnice je započeto najviše ćaskanja, a na kojim stranicama najmanje (na stranicama sa manjim procentom započetih ćaskanja možete ugasiti Live Chat jer je dosta efikasnije korisnicima ponuditi nenametljivo iskustvo).
Botovi ili agenti prodaje – ušteda ili bolji rezultati
Live Chat botovi Vam mogu uštedeti dosta vremena i novca ali ljudski agenti dokazano nude bolje rezultate. Naša prepouka je da uporedite procenat prodaje kod botova i kod ljudskih agenata, pogotovo ukoliok imate širok asortiman proizvoda, i na osnovu toga donesete zaključak.
U Live Chat-u takođe možete uporediti procente prodaje Vaših agenata i na osnovu toga nagrađivati i dodatno motivisati Vaš tim.
Stranice na kojima je posetiocima često potrebna pomoć
Kao što smo već napomenuli, prozor Live Chat-a može biti nametljiv i uništiti korisničko iskustvo posetilaca Vaše internet prodavnice. Iz tog razloga nije preporučljivo da se prozor sa Live Chat-om nalazi na baš svakoj stranici, ali postoje neke ključne stranice na kojima će korisnicima biti potrebna pomoć.
MerchantPro Vam preporučuje implementaciju Live Chat-a na sledećim stranicama:
- Na stranici sa novim ili najprodavanijim proizvodima
- Na kontakt stranici
- Kada klijent pogleda svoju korpu
- Na prvoj stanici koju klijent otvori, gde ga agenti mogu dočekati sa lepom pozdravnom porukom i jasno dati do znanja da mu stoje na raspolaganju
Retarget kampanje pomoću Live Chat aplikacije
Integracija Live Chat-a i mail adrese je vrlo jednostavna i pomoću kratkog obrasca na početku ćaskanja od klijenta možete zatražiti mail adresu.
Ovo će Vam u mnogome pomoći da proširite listu mail adresa i obaveštavate klijente o novim proizvodima, popustima i akcijama koje spremate za njih.
Zaključak
Live Chat je relativno novi vid marketinga, ali je revolucionaran u oblasti e-commerca. Od Live Chat-a ne možete očekivati zagarantovan uspeh, već kao u svakom B2B marketingu uspeh zavisi isključivo od toga koliko potreba Vaših klijenata možete ispuniti.
Kao i svaka druga taktika ili tehnologija, Live Chat se mora koristi pažljivo i sa jasnim planom – isključivo onoliko koliko je Vašim klijentima potrebno. Preporuka MerchantPro tima je da isprobate što više taktika i pristupa kako biste videli šta izaziva najbolju reakciju kod klijenata.
TIP
Live Chat aplikacijama sa MerchantPro platforme možete pristupiti putem Podešavanja > Aplikacije i u odeljku „Servis Klijenata“ možete pronaći tri dostupne aplikacije, Zopim Chat, Orlak i Intercom. Za sve detalje ili implementaciju neke druge Live Chat aplikacije možete nas kontaktirati putem mail adrese support@merchantpro.rs