Prednosti

  • Međusobno povezivanje nekoliko prodavnica kreiranih na platformi MerchantPro;
  • Centralizovano upravljanje katalogom proizvoda i zalihama;
  • Domeni, načini isporuke i plaćanja lokalizovani za svaku pojedinačnu prodavnicu;
  • Mogućnost međunarodnog širenja poslovanja;
  • Kreiranje niša, ili multibrend prodavnica;
  • Postavljanje diferenciranih politika cena/prodavnice prema profilu kupca - B2B ili B2C;
  • Minimiziranje rizika od ljudskih grešaka;
  • Povećana profitabilnost.

O aplikaciji

Aplikacija vam omogućuje da istovremeno koristite iste zalihe u dve prodavnice i da automatski sinhronizujete zalihe u dve prodavnice kojima upravljate.
Rešenje Multi Store možete koristiti ako upravljate sa nekoliko lokalnih ili međunarodnih prodavnica, ako koristite dropshipping, ili jednostavno ako posedujete više prodajnih mesta koje želite da sinhronizujete u smislu zaliha.
Prodavnica u kojoj se odlučite da instalirate aplikaciju Multi Store biće izvorna (primarna) prodavnica koja kontroliše zalihe i inventar. Druga prodavnica koju povežete poslužiće kao ciljna (sekundarna) prodavnica i primaće zalihe i inventar iz izvorne prodavnice.
Aplikacija automatski ažurira inventar u povezanim prodavnicama svaki put kada dođe do promene zaliha u jednoj od prodavnica, na primer kada se pojavi nova porudžbina, kada dođe do otkazivanja ili vraćanja porudžbine, ili prilikom ponovnog popunjavanja proizvoda. Kreiranje novog proizvoda u izvornoj (primarnoj) prodavnici proširiće se i u ciljnu (sekundarnu) prodavnicu, tako da je vaš katalog proizvoda stalno ažuriran na svim vašim lokacijama.

Ključne funkcionalnosti


  • Komunikacija putem API-ja između glavne prodavnice i sekundarnih prodavnica;
  • Napredna podešavanja za slanje proizvoda u sekundarne prodavnice i za ažuriranje kataloga;
  • Automatsko kreiranje proizvoda kreiranih u glavnoj prodavnici u sekundarnim prodavnicama;
  • Automatsko propagiranje zaliha u svim povezanim prodavnicama i ažuriranje postojećih proizvoda;
  • Funkcija za onemogućavanje uvoza/ažuriranja određenih polja proizvoda;
  • Opcije za automatsko pretvaranje cena u druge valute, ili za njihovo prilagođavanje na osnovu pravila automatskog izračunavanja.